pf a udrzovanie stavu

Marchyn Tibor marchyn at vviss.cz
Wed Jun 6 22:59:16 CEST 2007

Mam problem s konfiguraciou PF vo freebsd 6.2

Nastavil som si redirect portu na jeden stroj. Ide konkretne o VNC.. ale tento redirect je viazany na source adresu dns zaznamu (konkretne sluzby no-ip.org) ktory sa dynamicky meni podla ip adresy pripojenia.

Neviem ci pf aktualizuje zaznamy dns v pf.conf pri kazdej konexii alebo len raz pri nastartovani, kazdopadne pridal som restart pf kazdych 10 minut do crontabu.

Problem je, ze komp za natom ktory je vytvoreny PF, strati vsetky konexie a nedokaze ich po tomto restarte obnovit... (napr stahujem subor, pf sa restartne a uz ten subor nedostahuje; alebo pripojim sa z netu cez Vnc na dany komp cez redirect a pri restarte mi spojenie okamzite padne.. )

Ako nastavit aby to spojenie udrzoval ??? v Debiane som s tymto nemal problem.

Mam strach ze mi to takto bude vypadavat aj pri strate jedneho alebo dvoch paketov co nie je prijatelne...

Dik

__________ Informace od NOD32 EMON 2290 (20070524) __________

http://www.nod32.cz