pripojeni velkeho USB disku

Jan Spatka J.Spatka at dhi.cz
Wed Jun 6 09:12:36 CEST 2007

Ahoj,

Prave se snazim podobny problem resit (nutno dodat za vydatne pomoci Dana Lukese a ostatnich prispevku na konferenci) a stále se mi nedari. Precetl jsem si všechny clanky, které jsem na konferenci za poslední obdobi k tomuto tematu nasel (vcetne jejich odkazu na mrkvosoft) a udelal jsem nasledujici:

Muj disk: My Book Essential Edition 500 GB Hard Drives ( WDG1U5000 ) - USB2.0

Muj systém: FreeBSD 6.1-RELEASE #0 (prave se paralelne snazim o upgrade na 6.2)

Jadro systemu je prelozeno s podporou velkych FAT disku (option: MSDOSFS_LARGE - opet po vydatne pomoci Dana)

Disk jsem naformatoval pomoci utility dodavane s diskem, která udelal jeden FAT 32 oddil 500GB, který je v mych win citelny i zapisovatelny a ted se snazim disk pripojit.

dmesg pise:
da0 at umass-sim0 bus 0 target 0 lun 0
da0: <WD 5000AAJS Externa 101a> Fixed Direct Access SCSI-4 device
da0: 1.000MB/s transfers
da0: 476940MB (976773168 512 byte sectors: 255H 63S/T 60801C)
Trying to mount root from ufs:/dev/ad0s1a

A prikaz mount pise:

srv# mount_msdosfs /dev/ad0s1a /usbdrive
mount_msdosfs: /dev/ad0s1a: Operation not permitted
srv#

No a jsem zase v koncich. Nenapada vas něco co delam spatne?

Honza