handbook, info, PC-BSD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 5 23:55:31 CEST 2007

Juraj Búš napsal/wrote, On 06/05/07 22:52:

> Tu nechcem polemizovat, ale pripustam ze Vas nazor ma dost fascinuje. Preco
> potom vlastne FreeBSD. Podla logiky vety by potom platil postup BSD ->
> Linux -> MS, ale skutocnost je trochu trivialnejsia a menej akademicka. Prax
> vyzaduje priamociarost, jednoduchost a navrat ku korenom.

	To je reakce na tu prvni vetu. Tu druhou jsi cetl taky ? FreeBSD
oproti Linuxu a MS nektere vyhody ma, to jest, riziko, ktere mene
pouzivane FreeBSD prinasi, je temito vyhodami vyvazeno.

	Na kazdou otazku existuje trivialni, primocara, jednoducha, snadno
pochopitelna, a, bohuzel, obcas take nespravna, odpoved.

	Nicmene, nemam v umyslu diskutovat o subjektivnich pohledech a osobnich
preferencich. Ptal ses na nazor. Dostal's ho. Respektuji, ze tvuj nazor
je jiny.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz