handbook, info, PC-BSD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 5 22:28:56 CEST 2007

Roman Divacky napsal/wrote, On 06/05/07 21:07:

> ted myslis co? rozdil mezi -O a -O2 nebo mezi CPUTYPE=moje_cpu a nicim?

	Dotaz znel na specialni instrukce (ja si prelozil jako "nastaveni") pro
procesor - tedy CPUTYPE

> ja bych rekl ze rozdil tam je dost velky. pouze je problem v tom ze DRTIVA
> vetsina realnych aplikaci je io-bound, takze se zvyseny vypocetni vykon
> nepozna....

	To je jinymi slovy receno "jejich pouzitim jsem v realnem provozu
nedosahnul meritelne zmeny".

> kazdopadne ale to nastaveni je "zadarmo" tak proc to nevyuzit?

	Cim beznejsi nastaveni, tim vic lidi ho pouziva, tim odladenejsi a tedy
pravdepodobne stabilnejsi. Jestlize odlisne nastaveni realne neprinasi
meritelne zlepseni vykonu - proc podstupovat zvysene riziko ?

	Nejsem tak bohaty, abych si mohl dovolit vsechno, co je zadarmo ;-)

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz