handbook, info, PC-BSD

Juraj Búš juraj at bitbait.sk
Tue Jun 5 18:31:03 CEST 2007

On Tuesday 05 June 2007 17:00:48 Roman Divacky wrote:
> mrkni na /usr/share/examples/ je tam spoooousta veci mimojine do etc.
>
> dale mame handbook a tuny dalsi kvalitni dokumentace.m

mozes sem prosim ta hodit par linkov na zaujimave  odkazy, ktore nie su
dostupne z hlavnej stranky freebsd alebo guuglu, ale ktore by mi mohli
pomoct?

Problemy, ktore som mal na GNU/Linuxe tkveli hlavne v zpojazdneni tlacierne a
skenera. Tam som to vyriesil, facha to.  Jednalo sa o tlaciaren HP LaserJet
1018 a skener HP Scanjet 3800. HP je pritom docela dobre podporovany, ale mal
som smolu, docasane .. Daju sa ovladace z linuxu implementovat aj do BSD
systemu? Ide o to, ze nasiel som napokon riesenie, ale neviem do akej miery
mi to bude fungovat v  *BSD ..

Trochu predbieham, mozno problemy nebudu, ale ako 1. moznost vzdy beriem tu
zapornejsiu...