pripojeni velkeho USB disku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 5 17:22:10 CEST 2007

Ivo Hažmuk napsal/wrote, On 06/05/07 12:39:

> Pred casem (cca 2 roky) jsem na podobny problem narazil take. Mam disk v
> supliku cca 60GB, ktery jsem naformatoval pod W98 na FAT32 pres cely
> disk. Po case jsem potreboval disk preformatovat. I ukazalo se, ze pod
> W2k to nepujde. Maximum je 32GB. Ale pod W98 to kdysi slo.

	Zcela vyjimecne zde uvedu informaci tykajici se jineho systemu a to jen
proto, ze jde o interoperabilitu velkeho FAT32 disku s FreeBSD.

Microsoft rika:

http://support.microsoft.com/kb/184006
resp.
http://support.microsoft.com/kb/314463

	Zda se tedy, ze FAT32 disk naformatovany ve FreeBSD by mel byt pod
Windows pouzitelny i kdyz tam takovy disk nelze vytvorit.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz