priorita procesu v jailu

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Tue Jun 5 16:30:39 CEST 2007

Zdravim vespolek,
jsem uz delsi dobou spokojenym majitelem nekolika jilu na nekolika
strojich :-)
a dnes jsem narazil na problemek - chtel jsem si spustit v jednom
jailovem prostredi process nizsi prioritou a idprio konci s chybou:

# idprio 31 ls
idprio: idprio: Operation not permitted

stejne tak nice v tcsh:

# nice -19 ls
setpriority: Permission denied.

zajimave je, ze

# /usr/bin/nice -n 19 top

normalne projde a obsahuje pak spravne radek
   PID USERNAME PRI NICE   SIZE    RES STATE    TIME   WCPU    CPU COMMAND
67898 root     115   19  1804K  1372K RUN      0:00  0.00%  0.00% top

FreeBSD 5.5 releng
a jsem samozrejme prihlaseny jako root :-)

netusite nahodou nekdo, proc prvni dva prikazy generuji chabu a treti
projde?

--
Zbyněk Burget

MIA Studio, spol. s r.o.