zajimave slides

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jun 4 00:36:00 CEST 2007

Roman Divacky napsal/wrote, On 06/03/07 22:56:
> http://www.openbsd.org/papers/cuug2007/
>
> sice je to openbsd ale aspon pro klid v dusi ze pouzivame
> 103.7x lepsi OS :)
>
> (pro neznale - v podstate vsecko krome pf-specific co tam ti kluci
> resi melo fbsd vyreseno daaaavno)
>
> (pro dana - openbsd dnesnich dni je celkem podobne fbsd 3.x popr. 4.x ;)
> pred tydnem commitli merged buffer cache a tusim uz i zacali podporovat Giant
> locked kernel)
>
> rozhodne ale super videt pokrok :)

	Toto je konference o FreeBSD.

	Nikdo se tu nebude navazet ani do Linuxu, ani do Windows, ani do
OpenBSD ani do jakehokoliv jineho operacniho systemu jen proto, ze v
nejakem konkretnim parametru jsou horsi nez FreeBSD, at uz proto, ze
onomu parametru neprikladaji takovy vyznam, jaky mu priklada FreeBSD
nebo proto, ze vyvoj FreeBSD sleduji se zpozdenim.

	Jeste by to melo smysl, kdybychom se z toho mohli nejak poucit, ale to
neni ten pripad - sam tvrdis, ze tyhle otazky uz ma FreeBSD vyresene.

	Navazeni se to uzivatelu jinych systemu tu nebyvalo zvykem a tak to
zustane i nadale.

	Nevadi mi prezentace odlisnych nazoru, ani trochu jiskrivejsi diskuse,
pokud jsou k veci a ku prospechu teto konference. V takovych pripadech
jsem nikdy nezneuzil pravomoce moderatora abych prosadil me milejsi nazor.

	Toto je ale neco zcela jineho.

	Tento thread prohlasuji za zcela uzavreny. Pripadne reakce k teto veci
vyhradne na adresu moderatoru konference.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz