Problem s bootovanim snapshot 7.0 CD

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Fri Jun 1 18:26:08 CEST 2007

Takze.
Medzicasom som experimentoval.

Nasiel som tu v praci dalsie PC na ktorom to "boot only" CD zdochne
presne rovnakum sposobom ako u mna doma
Tentokrat je to:
CORE 2 Duo masina s Asus motherboardom, SATA diskom, 1GB RAM
Cize o dve triedy lepsia nez moja sunka doma.

Tiez som stiahol "plnu" instalacku - teda disc1
a ta sposobi *presne* rovkany crash.

Dan Lukes  wrote / napi'sal(a):
> Roman Divacky napsal/wrote, On 06/01/07 16:09:
> 	Zbuchne ten sysinstall, co se v ramci instalace spousti misto initu.
> Potud je to celkem jasne. Jina otazka je proc zbuchne. Pokud se v tom
> panicu da prepnout na jinou konzoli, tak na vty2
Ano.
Po stlaceni Alt+F2 som sa dostal na Debug konzolu.

> je debug konzole a z
> jejiho obsahu by mohlo jit neco usoudit. Ja to ale cistym tipovanim
> hadam na problem sysinstalu v souvislosti s konkretni hardwarovou
> konfiguraci toho pocitace.
DEBUG: ioctl (3, TIOCCONS, NULL)=0(success)
DEBUG: MADT Found CPU APIC ID1 enabled
DEBUG: MADT Found CPU APIC ID2 enabled
DEBUG: Add mapping for /dev/cuad0 to sl0

Zhrniem to:
Aj "plna" instalacka sposobi crash "bez mojho initu nikam neideme"
Aj na inej HW konfiguracii nez mam doma to spanikari.

Prijemny vikend prajem
Stano