Upgrade na Xorg 7.2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 1 16:48:59 CEST 2007

Jozef Babjak napsal/wrote, On 06/01/07 14:46:

>   ^-- Ok, po prepnuti do texovej konzoly aktivita xorg skutocne klesne
> na nulu. :-)

	No pak ale za to zatizeni nemuze sama pritomnost Xorg, ale to, ze po
nich nejaka aplikace neco chce.

	Kdyz ten 'top' spustim z xtermu, tak zatizeni nula byt nemuze, nicmene,
kolisa na hranici meritelnosti (0.01). No,v e chvili, kdy se mi
prekresluje background image, nebo hodiny na liste, tak to misty stoupne
na trochu vyssi hodnotu.

	Ale ja nemam KDE - a fvwm je co do naroku podstatne umirnenejsi ...

Pav Lucistnik napsal/wrote, On 06/01/07 14:31:
> A IMHO ceske qwerty je pekelny hybrid. Nechapu jak to nekdo muze pri
> zdravem rozumu chtit pouzivat.

	Me pusobi zasadni problemy prepinat hlavu mezi dvema klavesnicemi,
konkretne mezi znaky, ktere jsou na obou klavesnicich, ale na ruznych
pozicich. Problem je s kulatymi zavorkami a podobnymi znaky, ktere jsou
na obou klavesnicich, ale na kazde jinde. Z a Y je tentyz problem, horsi
ale o to, ze to jsou pismena, ktera se na rozdil od zavorek pisou dost
bezne. S cisly problem neni - ty stejne pisu na numericke klavesnici,
takze "zustavaji".  Nejvetsi problem tak je to Z a Y, coz resi QWERTY -
a zrejme presne z tohoto duvodu vznikla.

	Ale mozny je i to druhy vysvetleni - ze nemam zdravy rozum. To ja muzu
jen tezko posoudit. ;-)

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz