Problem s bootovanim snapshot 7.0 CD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 1 15:57:13 CEST 2007

Roman Divacky napsal/wrote, On 06/01/07 15:19:

> v praci jsem se na to "boot only" iso dival a obsahuje akorat /boot/ a NIC JINEHO,
> to nemuze spustit install :) teda pokud jsem neco DOST VELKEHO neprehlidl....

	To velke, co jsi pripadne mohl relativne snadno prehlednout, je mfsroot
image - to by na CD byl jeden soubor (a nevim, jestli se navic neda
vlinkovat primo do kernelu, pak by nebyl videt vubec), ale po startu z
takoveho CD by byla videt podstatne bohatsi struktura - vcetne
sysinstallu na miste initu.

	Nakonec, tak nejak to funguje i na soucasnych instalacich - a to, ze je
tam (navic taky) viditelny init je proto, ze jde soucasne o Livesystem CD.

	Ale co na tm CD je nebo neni jsem nezkoumal - jen teoretizuju.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz