Upgrade na Xorg 7.2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 1 14:11:16 CEST 2007

Pav Lucistnik napsal/wrote, On 06/01/07 13:45:

>         Option      "XkbLayout" "us,cz"
>         Option      "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle"

	Vedel jsem, ze problem bude s pojmem "tradicni". To neni ceska qwerty,
ze ? ;-)

	Nicmene, i s timhle nastavenim u me prestane byt mozne prepnuti do
textove konzole.

	No, ted to nemam vuli to resit - az me to bude stvat hodne, tak se na
to podivam, pokud to do te doby nekdo nevyresi - nebo neprijde nova verze.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz