avg pro *bsd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 1 08:57:58 CEST 2007

Jozef Babjak napsal/wrote, On 06/01/07 07:33:

>   ^-- Na druhej strane, aj squid, ktory zachyti 50% virusov (ok, dajme
> tomu ze 10% aktualne sa siriacich virusov) je lepsi ako squid, ktory
> nezachyti ziadny virus. :-)

	Ne v pripade, ze nasledkem falesneho pocitu bezpeci zacnou spravci
lokalnich pocitacu mene dbat na konfigurace (treba lokalnich antiviru
jejich potreba centralnim antivirem rozhodne nemizi) a uzivatele si
zacnou mene davat pozor na to, na co klikaji (protoze nebezpecne veci by
preci zachytil ten antivirus).

	A neteoretizuju. Spatna ochrana skutecne muze byt velmi snadno *horsi*
nez zadna.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz