avg pro *bsd

Peter 'MC Miazga' Jamnicky mcmiazga at sk.freebsd.org
Thu May 31 18:41:05 CEST 2007

Neviem ci je ClamAV vobec dobra volba ako antivir. Nedavno som zazrel v
PC Magazine report z AV-Test.org kde som bol prefackovany tym co zistili

http://www.pcmag.com/article2/0,1895,2135092,00.asp

Testovanych bolo 606901 virusov z ktorych ClamAV dokazal detekovat
387276. Pre porovnanie NOD32 536043, AVG 583541, Symantec 593355 a na
prvom mieste mne neznamy WebWasher s poctom detekovanych virov 605846.
Donedavna som bol zastavcom ClamAV a NOD32 no uz som z toho vytriezvel.