dummynet - bez problemu, jen otazka

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed May 30 17:09:04 CEST 2007

Roman Divacky wrote:
> kazdopadne jasna je jedna vec - "nemam to podlozene merenim ale myslim" je cesta do pekel ;)

	Kdyz tu proti sobe stoji "nemam to podlozene merenim ale myslim" na
strane jedne a "nemam tedka moc poneti jaky je rozdil mezi
6.x a 7.x" tak to nevypada na perspektivni diskusi ...

	Nicmene, zajima me neco jineho. Rekl jsi "sitovy provoz se samozrejme
paralelizovat velmi dobre DA a fbsd to dokonce i umi". S ohledem na
kontext predpokladam nebylo "myslim si", ale mas to podlozene cizimi
nebo vlastnimi merenimi. Coz nerikam, ze bych si rejpal, ale proto, ze
bych ty vysledky rad videl sam. Muzes tedy poslat odkaz na nejake testy
porovnavajici schopnost zvladat sitovy provoz mezi 6.x a 7.x, at se muzu
podivat ?

	Diky.