Adaptec raid 2100s - acpi a asr konflikt

Michal SJX michal_sjx at seznam.cz
Fri May 25 22:06:25 CEST 2007

Tak trosicku jsem postoupil.
v sys/dev/asr/asr.c jsem nastavil define DEBUG_ASR na true

Ted to pise na konzoli spoustu cisel (prikazy v hexa) a vlasne nic pro
mne pochopitelneho.

Jde restartovat stroj nadalku!

V pripade, ze ale prectu hodne dat (cca 1MB), nebo umountnu tak uz se
restart nepovede. Takze sice pokrok, ale nepouzitelne.