Adaptec raid 2100s - acpi a asr konflikt

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri May 25 21:23:17 CEST 2007

Roman Divacky napsal/wrote, On 05/25/07 20:33:

> eh? zrovna reboot je jedna z veci na ktere se ACPI (pripadne) primo podili.

	Samozrejme. Pokud je pritomno. Tim ovsem nezmizely starsi zpusoby jak
pocitac zrestartovat. Ty s prichodem ACPI nezmizely. Jsou tam pro
pripad, ze na pocitaci bezi neco, co o existenci nejakeho ACPI nema
tuseni ...

	Proto jsem se ptal, jestli nepomohlo mit ACPI nepritomno. Uz vime, ze
nepomohlo. Coz mimochodem znamena, ze na vine nejspis neni ACPI, ale
primo to souvisi s nejakou operaci, kterou provadi ASR ovladac pri svem
ukoncovan, at uz ukonceni iniciovalo ACPI nebo neco jineho.

	To se bude ladit blbe. Teda rekl bych - ale nekdo mozna bude mit nejaky
konstruktivni napad jak vec resit.

	Jestli ne, jeste me tak napada, jestli ta masina ma hardwarovy
watchdog. Mozna by se dal vyuzit pro restart ten. Neni to hezke reseni,
ale reseni by to byt mohlo.

	Jinak ale musim, neprilis konstruktivne, poznamenat, ze podpora Adaptec
radicu ve FreeBSD systemu je ze strany vyrobce dost mizerna. Natolik, ze
jsem tyhle pro me driv oblibene radice vlastne prestal uplne pouzivat.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz