Firebird-server v jailu

Obr Pavel pavel at hotelovkatp.cz
Fri May 25 13:43:33 CEST 2007

Mhh,
tak to mi ctete skoro z duse. Ja jsem se take pokusel o toto reseni pred
vice jak rokem...nicmene jsem to nevydrzel dotahnout do konce. AVGTCPSRV
se mi rozbehl take, ale take jsem se nepripojil na databazi. Z lenosti a
asi i navic z nedostatku znalosti jsem to tak radeji nechal bezet na
podporovane platforme - t.j. Linuxu (ted uz na Windows) a mam klid. Navic
mam radeji snadnejsi reseni pri upgradech v provozu atd. , takze uz bych
se asi i z toho duvodu o to znovu nepokousel. Nicmene, pokud se vam to
povede, budu rad za popis v teto konferenci.
Pavel Obr