Firebird-server v jailu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri May 25 10:03:31 CEST 2007

Roman Divacky napsal/wrote, On 05/25/07 09:45:

> ze by bylo potreba mit sysv semafory?

	Coz o to - to ta hlaska rika dost jasne. Nicmene, otazka znela:
"Lze vůbec firebird server provozovat v jailu?" - takze ja predpokladam,
ze dotycny server nejprve uspesne spustil mimo jail a nefunguje mu jen v
jailu. Jinak by otazka jiste znela "Lze vůbec firebird server provozovat
na FreeBSD?"

	Jestli to nefunguje jen v jailu, tak to i tak je problem se semafory,
ale ne s tim, ze v systemu nejsou, ale s tim, ze nejsou dostupne v jailu
nebo tak neco ...

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz