usb flash disk

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri May 18 20:01:50 CEST 2007

Lubomir Majersky wrote:
> Zdravim Vas,
>
> 	mam usb flash disk, ktory sa s GENERIC jadrom namontuje a pracuje OK.
>
> 	S mojim upravenym jadrom nejde namontovat. Ako inak, najskor som cerpal
> s handbooku a previedol som odpovedajuce ukony, nural som aj inde v
> nete, ale zatial bez pozitivneho efektu. Zariadenie vidim, ale pri
> montovani mi vypise "operation not permitted"
>
> OS: FreeBSD 6.2-Release-p4
>
> Dik za nakopnutie

Takovym decentnim nakopnutim by mohlo byt to, ze kdyz uz mate vlastni
kernel a je s nim nejaky problem, bylo by vhodne poslat jeho konfigurak.
  Baterky v kristalove kouli uz slabnou.
Ale i se slabyma baterkama v kouli cosi vidim, obraz je zamlzeny, ale
vypada to, ze v kernelu nemate nejake zarizeni, ktere je tam potreba a
ta hlaska operation not permitted se vztahuje k automatickemu pokusu o
nacteni modulu jadra, ktery selze diky vysokemu securelevelu.

Mirek