Re: Termin Xorg 7.2

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Fri May 18 10:47:47 CEST 2007

>   ^-- "Vyplati sa" nie je asi ten spravny vyraz. Ak je rekompilacia
> potrebna, tak ju proste urobit treba. Ibazeby "nevyplati sa" znamenalo
> ze aplikacia nemusi fungovat a nebude to vadit.

Ja to myslel ve smyslu "jestli se vyplati prechod z Xorg 6.9. na Xorg 7.2."
Protoze pokud by rada 7.x nemela prinest nic vyznamneho, tak neni
duvod prechazet uz kvuli te rekompilaci vsech zavislosti. I kdyz casem
mohou porty 7.x vyzadovat.

Ale kdyby 7.x resila tu potiz s ATI Radeon X300, tak to bych se do toho
asi pustil uz ted. :-)

Karel