OpenVPN v Jailu

freebsdML freebsdML at quasan.com
Mon May 14 14:26:08 CEST 2007

Mno kdyby bylo nejhur a OpenVpn neslo jde jeste zkusit tuneling sshckem.
Uz sem se setkal s tim, ze v danym prostredi zkratka VPN zaboha nechtelo
fungovat. Pak jsem po dvou propocenych dnech  jednoduse prisel na
spasnou myslenku pouzit ssh. Uz se o tu masinu nestaram, ale pokud mam
info tak to slape bez problemu a mozna jeste bude i kdyz mi tu uz nebudem :)

Jonathan Archer
Enterprise commanding officer
Starfleet chief of staff
Ambassador to Andoria