zmena oznacovania diskov

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon May 14 13:54:21 CEST 2007

Roman Divacky napsal/wrote, On 05/14/07 12:02:

> dane, sorry ze to reknu hnusne ale myslim ze bys mohl prestat komentovat veci
> kterym nerozumis. neni nic spatneho na tom nerozumet uplne vsemu nicmene ty
> si to asi pripustit nedokazes.

	Ze rozumim vsemu a jsem neomylny je (doufam jen) tvuj dojem. Mas-li
dojem, ze co reknu ostatni berou skoro jako zakon - a proto mas obavu,
abych je "nezkazil" - jde respekt, ktereho si cenim. Nicmene, ja opravdu
nejsem neomylny, at uz si to o me ty (nebo kdokolvi jiny) myslis nebo ne.

	Ja popsal svuj dojem. Popsal jsem i jak jsem k tomu zaveru/pocitu
dosel, coz nakonec umoznilo, abys mohl myslenkovy postup prezkoumat a na
objevenou chybu me upozornit.

	Tim nakonec vznikaji ty moje dlouhe dopisy, za ktere me obcas
kritizujes - kdyz pisu nejake doporuceni, radu ci zaver, take popisuju
jak jsem k nemu dospel a proc jsem se vyhnul nekterym jinym moznym
cestam. Aby si kazdy mohl udelat prehodnoceni a vlastni zaver sam.

>    bzero(label, size);
>
> kazdy si toho muze nevsimnout

	Mas naprostou pravdu, kazdy si muze nevsimnout - ale kdyz si nevsimnu
ja, je ohen na strese ;-)

	A ja si skutecne nevsimnul. Za to prehlednuti se vsem postizenym omlouvam.

	A tobe dekuji za laskave upozorneni. ;-)

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz