tty(4) a ioctl

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun May 13 19:56:39 CEST 2007

Roman Divacky napsal/wrote, On 05/13/07 19:19:

> PR jsou cesta do PRde*e... spis otravuj na mailing listu. popr. zkus sehnat
> rwatsona/phk (irc,mail) a rict jim o tom...
>
> PR jsou v posledni dobe v podstate ciste pro update portu mam ten pocit. src
> nikdo necte/neresi :(

	Venoval jsem ne uplne maly cas na analyzu problemu i navrh reseni.

	Maji to hezky v balicku, vcetne uprav v tech driverech, ktere nevolanou
metodu implementuji, ale nevhodne, a pote, co by zacala byt volana by to
v ovladaci zpusobilo problemy.

	Commit je vysostnym pravem uzavrene skupiny lidi a ja jim do jejich
pravomoci nehodlam nijak zasahovat. Zejmena nemam v planu venovat dalsi
cas na to, abych se nekoho doprosoval.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz