Freebsd a Ultra mobilny notebook

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Thu May 10 07:39:02 CEST 2007

> stezovat - krome neomagic sound chipu, ktery *obcas* freezuje.

  ^-- Co presne znamena "freezuje"? Mal som podobny problem na
desktope (zhodov okolnosti znackovom od Dell-u) pod FreeBSD 6.2,
ktory sa tiez dal oznacit tymto slovom. Riesenim bolo vypnut HT
v BIOSe (pricom som prirodzene pouzil UP jadro).

Inac pouzivam FreeBSD od cias 4.7 na Dell Latitude 610c a som
velmi spokojny. I ked tento notebook so svojim 1600x1200 displejom
sa rozhodne neda oznacit ako "ultraprenosny", niekedy dokonca
pochybujem, ze je vobec prenosny. :-)))))

J.