Freebsd a Ultra mobilny notebook

Michal Cumpl michal.cumpl at gmail.com
Wed May 9 21:27:00 CEST 2007

On 5/9/07, Roman Divacky <rdivacky at freebsd.org> wrote:
> a zkousel jsi linuxovy driver ve fbsd? myslim ze u tak trivialni pitominky
> jako je finger-print reader by to mohlo fakat ;)

Asi by to nejak slo, ale ja jsem veskrze liny uzivatel ktery prichazi
do let uz proste nema cas travit dlouhe dny resenim problemu kterym se
muze vyhnout.

Ta ctecka otisku prstu potrebuje driver ThinkFinger
(http://thinkfinger.sourceforge.net/). To samozrejme nebyl jediny
duvod. Dalsi problemy pusobi grafika, zvukovka (obe jdou nejak
ohakovat). Ctecka SD karet, Wifi, Bluetooth, modem a Suspend/Resume
pro jistotu nejdou rozbehnout vubec.

Neco informaci je mozne nalezt zde:
http://www.hack.org/mc/freebsd-x60.html

Ackoliv jde o FreeBSD konferenci, a ja uz par let FreeBSD k plne
spokojenosti pouzivam, chtel jsem spise podotknout ze neni potreba
urputne lpet na pouziti FreeBSD pro uplne vsechny ucely.

Hodne stesti,

--
Michal Cumpl <michal.cumpl at gmail.com>
Lange Leidsedwarsstraat 144a,1017 NN Amsterdam, The Netherlands