Freebsd a Ultra mobilny notebook

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed May 9 16:50:11 CEST 2007

Stanislav Zaris wrote:

> schodna,

> Ak to ma USB a vie to z neho bootovat, tak potom co s tyka instalacie (ale
> aj ako live) sa da pouzit aj:
>
> http://people.freebsd.org/~ceri/FreeBSDonUSB/

Pokud se nepletu, tak to jsou image s FreeBSD k provozu systemu z USB...
coz je pro instalaci asi zbytecny luxus (ale na otestovani kompatibility
HW se to hodi).
Ja jsem si pred casem na USB flashdisk "zkopiroval" miniboot ISO a jako
bootloader GRUB (cele to mam na 30MB partition) a uz jsem s pomoci toho
instaloval servery, na kterych FreeBSD nebootovalo z CD.

Mirek