jail zombies

Daniel Gerzo danger at FreeBSD.org
Wed May 2 21:19:05 CEST 2007

Hello Miroslav,

> vyse je videt, ze se jail da znovu nastartovat, ale ve vypisu je pak
> dvakrat vcetne puvodni zombie s jid 1.

To je znama chyba, ktora uz je medzi nami hodne dlho a stale s nou
nikto nic nespravil. Co som kde cital, tak to je vraj pomerne zlozite
fixnut, kvoli nejakym chybam v devfs/ttys/socketom nieco take. Ono
pocase to zvykne zmiznut a ak nie, tak pomaha iba restart :-)

--
Best regards,
 Daniel                            mailto:danger at FreeBSD.org