RAID degraded a co dal?

Pavol Čierny scorp at scorp.sk
Wed May 2 15:06:55 CEST 2007

No mne sa to iste stalo tiez na Sune - Fire X2200

2x SATA hotswap disk a SATA RAID 1...

Disk znicoho nic zmizol na radici...

Po reboote stroja sa disk zrazu objavil, ale pole bolo nekonzistentne
a uz sa nedalo dokopy... musel som nabootovat z druheho disku.

Asi po tyzdni mi zas zmrzol fujitsu siemens so SATA RAIDom a takisto
po reboote pole nekonzistentne... na jednom disku zmizol adresar etc a
uz to ten RAID nedal dokopy...

Takze pre mna tie SATA raidy uz nemaju ziadny vyznam... uz len to ze
vidno ajtak obidva disky na radici ajked su v RAIDe to tiez neni podla
mna v poriadku

Na spominanych serveroch idem pouzit SW RAID gmirror a kaslem na cele
on-board RAIDy

Ked uz tak co mam na HP ML350 SmartArray 641 ... to uz je o inom ...
to pole sa tvari ako normalny disk na SCSI kanali a vsetko robi ten
radic....

---
S pozdravom
Pavol Čierny