disky bezi jen v ata33

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed May 2 12:37:55 CEST 2007

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 05/02/07 11:34:

> disky připojený po wokna jsou detekovaný na správný rychlosti

	Nevim jak ty, ale ja nedokazu posoudit jestli "spravny". Me se zda, ze
spis "na rychlosti, ktera se ti vic libi".

	Az budem vedet v cem je problem, budeme vedet, jestli je nespravna
detekce veci FreeBSD nebo Windows. Jak ukazal jeden z predchozich
prispevku, kdy spravne fungujici detekce ve FreeBSD ukazala zavadu,
kdezto nespravna detekce ve Windows sice uzivatele tesila prijemne
vysokymi hodnotami - jenze to bylo blbe a disky na te rychlosti
nefungovaly spolehlive ...

> radic je gforce6100/430 chipset

	Radic patrne neni gforce6100/430 chipset. Radic je "chip" kdezto
"chipset" je sada chipu, z nichz jen jeden je TEN chip. V tvem pripade
je chipset zrejme kombinace dvou chipu -

North Bridge patrne z rady GeForce 6100 (C51)
South Bridge nejspis nForce 430 (MCP51)

	Nicmene, nejsme cuchaci pes a ztracim cas hadanim veci, ktere hadat
neni treba, protoze jeden z nas zna naprosto presny udaj. Kdyz nam ho
reknes, dostanes daleko presnejsi odpvoed a pritom jeji vytvoreni zabere
mene casu. Oboustranne vyhodne, rekl bych.

	Popis PCI zarizeni, ktery neobsahuje presne vendor_id a device_id je
dost k nicemu. Zejmena pri otazkach kompatibility s ovladacema. Jak uz
tady milionkrat zaznelo ...

> Myslim si,ze HW nebude problem,spis bych to videl na podporu  (nepodporu)freebsd 6.0

	Mozna. Bud' ale od nas chces radu a pak nam musis dat informace, ktere
nam umozni vytvorit si vlastni nazor (i s tim rizikem, ze si mozna
nevytvorime stejny co ty), nebo nam das jen takove informace, ktere
koreluji s tvym predbeznym zaverem - ale pak muzeme rict jedine to co
stejne chces slyset - a nebo nic ...

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz