Restart squidu z webu

Ivo Hažmuk ivo at vutbr.cz
Tue May 1 21:53:14 CEST 2007

Jozef Drahovsky wrote:

> Potrebujem z webu cez php obcas vydat povel "squid -k reconfigure"
> vyskusal som vselico mozne aj nemozne, vratane scriptu s nastavenym S bitom.
> Squid sa nastartuje a ak je chyba v konfiguracii tak da o nej hlasku,
> ale nikdy aj ked je vsetko ok, pokial prikaz nezadam ako root v okne
> nezaktualizuje sa.
>
> Viete poradit ako na to?

Pred nedavnem jsem neco podobneho resil pro jednu ZS. Chteli zakazovat
Internet na ucebnach podle toho jak vyucujici potrebuje. V PHP se
vytvari soubor, ktery rika, ktera ucebna ma byt v jakem stavu. Daemon v
Perlu tento cte a podle obsahu prestavuje fw pravidla. Urcite se tomu da
leccos namitnout, ale funguje to a z webu se nic nepousti.

	I.