disky bezi jen v ata33

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue May 1 11:30:08 CEST 2007

jaroslav votruba napsal/wrote, On 05/01/07 11:18:
> dobrý den
> je jeste jina moznost ,jak premluvit BSD,aby pustilo disky na vetsi
> rychlost jak ata33 nez atacontrol?Mám několik disků UATA4-5 a pár SATA
> ,a system mi nedovoli pres atacontrol vyse nez ata33,jit nize neni
> problem.Koukal jsem do manu,hledal na webu,ale zda se,ze v BSD neni jina
> utilita. Linuxovej hdparm predpokladam tady asi fungovat nebude.

	Neni zadny zpusob, jak komunikovat s diskem rychleji, pokud nektera
zucastnena komponenta po ceste rychlejsi komunikaci neumi. Roli hraji
nejen disky, ale take radic i pouzity kabel.

	A o tehle komponentach nevime nic.

	Za normalnich okolnosit se nastavi maximalni mozn arychlost a tu lze
jedine snizovat.

	Pokdu by nizka rychlost byla nasledek chybne detekce neceho je naprava
zavisla na informaci kde doslo ke spatne detekci.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz