neznámá sitovka

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Apr 28 17:25:20 CEST 2007

jaroslav votruba napsal/wrote, On 04/28/07 12:19:
> umrela mi deska na domacim serveru. dal jsem jinou,ale integrovana GB
> sitovka je pro BSD neznama. Je to Realtek RTL8211. Ani na webu realteku
> jsem nenasel drivery pro tento cip. Stahl jsem alespon driver pro
> 8111(snad to bude chodit).Ale nevim kam  se drivery nahravaji a co vse
> se musi udelat ,aby je system nasel. Muzete mi nekdo prosim poradit?

	A to Readme.txt, ktere je soucasti stazeneho baliku neni dostatecne
podrobny navod ?

	A co se tyce pouzitelnosti ovladace od 8111 k 8211 jsem dost skepticky.
Rekl bych presne, jestli to pujde, ale to by u dotazu k hardwaru musel
byt uvedeno, jak uz jsem mockrat zminoval, presne vendor-id, device-id
zarizeni. Bez toho neni Rady ani Vzajemne Hospodarske Pomoci.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz