Distribuce vykonu

Jan Dusatko jan_dusatko at post.cz
Sat Apr 28 00:08:52 CEST 2007

>Bavis sa o produkcnom a serioznom nasadeni, ked tam chces davat zfs pod
>freebsd? Na zamyslenie.
>
>Martin

Bavim se o produkcnim nasazeni, hledam moznosti. ZFS jsem na FreeBSD jeste
nevidel, zatim tedy nemohu soudit. V tuto chvili shanim informace, pote budu
zvazovat moznosti. ZFS je zajimavy system, ale stacilo by neco podobneho UFS
nebo AFS. Pro nektere zalezitosti mohu pouzit klidne i UFS na sdilenem
prostoru a namontovat to Read Only. Ale to co budu potrebovat a cemu se
patrne nevyhnu bude sdileny RW souborovy system, kde NFS z historickych
duvodu moc nemusim, UFS se nehodi a co v tom okamziku dal ? Protoze na nem
nebudou dulezita data, ZFS by teoreticky nemusel vadit - pokud to neskonci
panikem. Ale jak rikam, to je otazka zvazeni moznosti.
Honza