Instalacia FreeBSD z jedneho filesystemu na druhy...

Juraj Kovacik juraj009 at zoznam.sk
Thu Apr 26 23:21:40 CEST 2007

Ahojte,

potreboval by som poradit. Potrebujem nainstalovat FreeBSD na
jednom pocitaci, kde nemam CD mechaniku, ani ine bootovacie
zariadenie. Na tom pocitaci mam iba 2 HDD. Na jednom HDD je normalne
nainstalovane FreeBSD a plus tam mam ulozeny aj ISO obraz instalacky
FreeBSD. Instalovat to chcem na ten druhy HDD, ktory je cisty.

Postupoval som tak, ze som si nakopiroval obsah ISO obrazu do
adresara /home/cdrom a spustil som instalaciu
/home/cdrom/usr/sbin/sysinstall. Myslel som si , ze spustim
normalnu standarnu instalaciu na ten druhy disk. Zial tam
vznikol problem a takto sa to nainstalovat neda :-( Zrejme
je problem v tom, ze chcem vytvarat na obidvoch hdd oddiely
s rovnakymi nazvami (/usr, /var a podobne).

Viete mi poradit, ako to mam nainstalovat?

Juro

Ako si píše každý druhý človek na Slovensku?
Cez Zoznam ICQ - http://icq.zoznam.sk/