doporucte mi prosim nejake diskusni forum v php

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Thu Apr 26 13:35:32 CEST 2007

Jaroslav Votruba píše v čt 26. 04. 2007 v 13:27 +0200:

> neco jako je phpbb2(ktery mi nejde nainstalovat-The PHP configuration on
> your server doesn't support the database type that you chose).neco co by
> bylo schopny behat s php5,x  a mysql 5,x

vBulletin je vyborny. Jediny drobny drawback je ze je komercni -
$85/rok. Ale IMHO odpovidajici castka za dobre odvedenou praci.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie