instalace Trac + Apache / APR

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Apr 25 15:02:01 CEST 2007

Mel bych dotaz prevazne na ty z vas, co maji nekde v provozu balik Trac
z portu.
Ten ma totiz v zavislostech uvedeno mimo jine i apr-db42-1.2.7_1
apr-db42 jsem v portech ani nenasel, takze predpokladam (a pohled do
Makefile me utvrzuje), ze to bude pojmenovane podle options pri
kompilaci devel/apr... dalsi veci pak je to, ze kdyz instaluju Trac na
stoj, kde je nainstalovan Apache, zadny balik apr se nenainstaluje
(predpokladam, ze s instalaci Apache se do systemu dostane i prave apr,
ale ne jako samostatny balik).
Apache funguje, SVN funguje, Trac funguje, ale - pri dalsim spusteni
portupgrade se objevi hlaska o stale dependency a ze mam dat pkgdb -F
a tam ma Trac stale uvedenou zavislost na apr-db42 a chce ji doinstalovat.

Muze mi tedy nekdo potvrdit / vyvratit domenku, ze je toto chovani
chybne a ze by nemel tuto zavislost vyzadovat? (stane se to po kazdem
upgrade Tracu, ale pritom beham upgrade ani prvnotni instalace si
instalaci apr-db nevyzada).
Lze tohle v ramci portu vubec opravit, aby se zavislost zmenila z
apr-db42 na apache? (coz na prvni pohled vypada asi dost nesmyslne)

Mirek