Jail - webserver

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Apr 18 14:39:23 CEST 2007

Ondra Koutek napsal(a):
> Nacez pri instalaci sluzby se mi prihodi uzivatel a prida se mu
> nasledujici UID a ja netusim, jake soubory jsou vlastne pod danym UID
> pristupne.

No, pokud budu ukladat soubory s nejakym UIDem, tak vim, jaky UID
pouzivam - no a pokud mi uz teda nekdo nebo neco pridava do systemu
noveho uzivatele, tak si hold jenom ohlidam, aby nahodou nebyl pouzity
onen UID. A pokud se nepletu, ruzne aplikace pridavajici si do systemu
nove uzivatele pouzivaji cisla do 1000 a uzivatele jako takovi pak zase
defaultne maji cisla nad 1000. Takze by ke kolizi nemelo dojit

--
Zbyněk Burget

MIA Studio, spol. s r.o.
Masarykovo nám. 15a