OT - Re: Jail - webserver

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Apr 18 13:21:26 CEST 2007

Radim Kolar píše v St 18. 04. 2007 v 12:39 +0200:
> vsechen webhosting se vyplati provozovat v USA. Od nas je tam ping cca
> 110 ms a maji
> mnohem lepsi ceny, sluzby, konektivitu o profesionalite ani nemluve.
> Po vsech horror stories, ktery se mne prihodily s ruznymi ceskymi
> webhostery bych si k nim server uz nedal. S USA hostery nemam
> sebemensi problemy, ty dobre chapou ze downtimy jsou velmi drahe a ze
> pokud konektivita nezvlada zatez ve spickach, tak se s tim musi neco
> delat.

Ja mam zase zkusenost, kdy hostingovy server v USA bylo PC s jednim
diskem a absenci zaloh. jelo to 2 roky v pohode dokud neumrel disk.
Vymena disku trvala 14 dni a bylo s tim spjato hodne telefonatu.
Ale obecne vzato pokud zvolite dobreho webhostera a nespolehate na nej
se zalohami, tak je to v pohode.

Ondra