wiki na freebsd.cz

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Apr 10 23:30:20 CEST 2007

gabriel napsal/wrote, On 04/10/07 23:13:

> a to je tak velky problem nastavit si webserver tak, aby akceptoval
> serveralias freebsd.cz a pripadne to rewritol na www.freebsd.cz ?

	Jestlize je tohle obecny dotaz na schopnost nejakeho konkretniho
webserveru, tak schazi informace o tom, ktery by to mel byt. Vetsina me
znamych to umi a ty ostatni vubec virtualizaci neumi, takze na nich
tento problem principielne vzniknout nemuze.

	A jen proto, ze by to mohl byt tento obecny dotaz, odpovidam do konference.

	Pokud je to zcela konkretni dotaz na konfiguraci zcela konkretniho
webserveru. pak je v teto konferenci off-topic a je treba ho zaslat
spravci toho serveru.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz