offtopic - pravidla konference

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Apr 10 21:11:55 CEST 2007

Roman Divacky wrote:
> ....my trapy relayueme ze SNMP do SYSLOGu....
>
> existuji nejaka pravidla jak tohle napsat srozumitelne. myslim ze
> vety ve kterych 50% slov je cesky a 50% anglicky jsou extremne nesrozumitelne
> (my = my v cestine nebo my v anglictine etc.). fakt mi chvilku trvalo
> nez jsem to rozparsoval ;)
>
> muzou se k tomu moderatori vyjadrit?
>
> diky...

Me to prislo srozumitelne hned napoprve, ale mozna to pro tebe Dan
nenapsal dostatecne sexy ;) A moderatorem je snad i prave Dan, ne?

Hlavne at se to tu nezvrhne v pocestovani slov jako je prave trap,
relay, localhost [mistni hostitel], broadcast [obeznik / vsesmer], log
[protokol] a podobne veci... protoze kdykoliv tohle nekdo prelozi,
pokazde je to jinak a ja pak travim spoustu casu premyslenim, jak to
mohlo byt asi v originalu, abych tomu porozumel.

Miroslav Lachman