multitail na vzdalenem pc

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Apr 10 17:06:34 CEST 2007

Jaroslav Joska napsal/wrote, On 04/10/07 16:35:
> Jde nejak vyresit to, ze skript se nemusi ukoncovat a multitail
> zobrazi dalsi log file spolecne s tema predchozima? Klidne uvitam i napady
> na jine reseni tohoto problemku. Diky, J

	Nejsme si zcela jist, jestli jsem pochopil, jaky problem vlastne resite
- a jsme si jisty, ze jsem nepochopil jak ho resite.

	Nicmene, my trapy relayueme ze SNMP do SYSLOGu. Ten ma siroke moznosti
konfigurace a nakonec by informace z ruznych boxu mohly koncit kazdy ve
svem souboru, nicmene, nam konci v jednom. Tim odpada nutnost
multitailu, at uz je to cokoliv.

	Kdyz neco hledame, pouzivame GREP, ktery dokaze vytahnout nejen zaznamy
tykajici se konkretniho BOXu, ale da se pomerne jemne omezit i co presne
chci videt.

	A kdyz se chci online kouchat pohledem na to co se deje, tak 'tail -F'
- pripadne take doplneny GREPem ...

	Konkretne timto zpusobem uchovavame informace o tom, na kterem portu se
kdy objevila jaka MAC (a zase zmizela) ...

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz