jak vytvorit zarizeni lo1

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Apr 8 22:31:12 CEST 2007

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 04/08/07 22:15:

> A u tehle varianty me zase nenapadlo, ze kdyz lo1 uvedu v
> network_interfaces, tak pak musim davat i create. Spatne jsem to chapal
> a mel jsem za to, ze tim se ten interface vytvori. Kdyz se ho nedari
> vytvorit samotnym ifconfig_lo1, tak to vylucovalou mou domenku, ze
> network_interfaces je jen seznam tech zarizeni, ktera se ma system
> pokouset konfigurovat a pracovat s nimi.

	Je to presne obracene - network_interfaces je defaultne "auto", coz se
pozdeji expanduje do seznamu existujicich interfacu, pokud cloveku
nestaci "prirozene existujici" interface, musi bud' zaridit vznik
dalsich (cloned_interfaces) nebo si seznam explicitne vyjmenovat.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz