sendmail na localhost

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Fri Apr 6 11:11:25 CEST 2007

> Ahoj ve spolek,
>
> hned na zacatku pripoustim svoji lenost cist TFM.
>
> potreboval bych rychlou radu, jak donutit sendmail, aby bindoval jen
> localhost:25 (defaultne binduje *:25)
> hodilo by se mi udelat, aby obsluhoval jenom toho, kdo je schopen ho oslovit
> na localhost a aby venkovni port zustal volnej pro jinou aplikaci.
>
> diky za radu
>
> Jindra

kdyz si nechas default, co je v /etc/default/rc.confu
sendmail_enable="NO"    # Run the sendmail inbound daemon (YES/NO).
sendmail_submit_enable="YES"    # Start a localhost-only MTA for mail
submission

tak se tak chova, ne?
telnet localhost 25 mi odpovi, kdyz to udelam z jineho stroje, tak ne.

Pak uz si jen staci dokonfigurovat ten submit. Myslim, ze jsem jednou
neco takoveho delal.

PM

--
# Petr Macek