MySql 4.0 vs. 4.1

Peter Rosa prosa at pro.sk
Fri Apr 6 00:21:13 CEST 2007

Zdravim,

> 	Ano. Pak ten, ze aplikace zaviseji na nejake jeji specificke vlastnosti
> (chybe), ktera v nove verzi obsazena neni. To je skoro vzdy vada
> aplikace, nicmene, to na samotnem faktu nic nemeni.

v prvom rade vdaka za vsetky prispevky a sorry za oneskorenu odpoved.

Takze, pouzivam stale 4.0.27, pretoze vsetci (traja) provideri,
u ktorych mam stranky nejakych klientov, pouzivaju 4.0.x. Este som
nenarazil na providera, ktory pouziva 4.1.x alebo dokonca 5.x...

Takze nemam kde vyskusat, ako funguje phpmyadmin na tychto vyssich
verziach, ci sa daju data exportovat z 4.1 (5.x) do 4.0.x atd.
Mam tych stranok celkom dost a riesit pri kazdom update *akekolvek*
nekompatibility s (nizsou) verziou u providera by ma stalo neunosne
vela casu. Preto fungujem na 4.0...

Rad by som vsak zacal pouzivat vyssiu verziu (napr. sub-selects,
triedenie...), sucasne vsak nechcem riesit problemy s nekompatibilitou
charset-ov pri exportoch do 4.0. Preto moj dotaz, ci sa nedaju
phpmyadmin/mysql-client/mysql-server nastavit tak, aby sa spravali
ako 4.0. Rad by som v nejakom konfiguraku povedal serveru, klientovi aj
phpmyadminu, ze vsetky data su cp1250, ukladaju, citaju aj triedia sa
vylucne v cp1250. Da sa to, alebo neda, prosim ?

Este raz vdaka a prajem prijemne sviatky :-)

--

Peter Rosa