Sun Fire X2100 Server

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu Apr 5 22:57:22 CEST 2007

David_Pasek at Dell.com wrote:
> Ahoj,
> DELL by se takto chovat nemel. Oficialni stanovisko je takove, ze na
> supported OS je podpora, ale na non supported OS je porad zaruka.
> Samozrejme bez podpory, protoze technici na hotline jsou skoleni pouze
> na supported OS (Windows, RHEL, SLES).

Toto mi volal nejaky monkey z britanie, mlel nieco o unsupported OS a ze
problem s diskom bol urcite sposobeny operacnym systemom, etc.. No
hruza. Po asi 2 dnoch som ho presvedcil, ze sa to mohlo stat aj s RHEL
alebo SLES a uz bolo vsetko v poriadku a novy disk dorazil.

j.

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                    |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail