Sun Fire X2100 Server

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Apr 5 13:50:04 CEST 2007

Roman Divacky wrote:

> jde o to ze -STABLE znamena "vyvojova rada kde se nemeni API/KPI" nic jineho.
> na produkcni pouziti je urcena -RELEASE, ktere je otestovane a melo by fungovat.
>
> ale kazdy sveho stesti strujcem :)

Release je v podstate jen k urcitemu datu vydana hromada kodu. Ano, je
vice otestovana nez veci ze STABLE, ale nutne neznamena, ze by vse melo
fungovat / ze vse funguje. Uz nekolikrat jsem v realu upgradoval z
RELEASE na STABLE prave kvuli oprave neceho, co v RELEASE nefungovalo.
Tolik k tematu RELEASE vs STABLE... ale to uz se tu stejne resilo
bambilionkrat.

Miroslav Lachman