Sun Fire X2100 Server

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Apr 5 12:57:52 CEST 2007

Juraj Lutter napsal/wrote, On 04/05/07 12:48:

> Dolezitym faktom pri reklamacii je to, ze sa pouziva unsupported OS. A
> to je to, co Sun zaujima. Rovnako to zaujimalo aj DELL, ked som
> reklamoval disk, tak sa spytali na OS, ja som odpovedal FreeBSD a bolo
> zle. Dalo dost namahy presvedcit ich, aby vymenili diel.

	To je potreba si s dodavatelem ujasnit hned a jeho odpoved zahrnout do
vyberoveho procesu. Bud' mel byt uz pri nakupu vybran jiny dodavatel,
nebo jiny OS ...

	Ja chapu, ze ted, kdyz uz to mas, je to pozdni rada, ale je treba to
brat jako pouceni pro priste.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz