Sun Fire X2100 Server

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu Apr 5 10:23:08 CEST 2007

MeX wrote:
> Disky mam tu konkretne SATA150, ale radic (nVidia nForce MCP55 SATA300
> controller) samozrejme podporuje aj SATA300. Zatial nemam ziadne problemy
> (6.2-STABLE) az na to ILO, ktore je zavesene na jednom porte z
> dvojportoveho Broadcomu, cize po boote sa ILO "vypari". Zatial mne jedinym
> moznym riesenim je disablovat Broadcom v BIOS-e a pouzivat len nVidia NIC.

To mas HP alebo SUN? Lebo miestat X2100 a ILO, co nejde dokopy :-) ILO
je proprietarna vec od HP, Sun to vola (e|a)?LOM :-)

> Rovnako som spokojny s vykonom SMP (dual-core), spravanie sa systemu pod
> zatazou predcilo moje ocakavania.

Aku verziu a z akeho datumu, casu a kompilacnych optionov pouzivas?
Zvazujem nasadenie s FreeBSD, ale bojim sa nestability SMP. So Solaris
10 update 3 to ide "like a charm", vratane mirroru rootdisku, IP
Multipathingu a tak podobne. Skratka, funguje ako vino :-)

j.

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                    |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail