OT : Problem s HTTPS (stranka nenalezena v IE)

Břetislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Mon Apr 2 07:49:11 CEST 2007

> MSIE 5/6 neni dostatecna informace - jejich chovani se meni podle

Zkousel jsem na IE 6.0.2900.2180.xpsp2_gdr.061219-0316 - 128bit a na IE
6.0.3790.0 - 128bit.
Taktez ze starsich Win98, ale tam jsem verzi nezjistoval.
Pro mne je to jednoznacne nekompatibilita IE s nejakym nastavenim na
serveru....

> Pak lze laborovat s nastavenimi serveru (povolene sifry) a zkoumat, zda
> to ma vliv a ktere sifry klient snese nebo ne. Zacal bych omezenim na
> "slabe" sifry. I z toho se pak da neco mozna odvodit.
>
> Za nejpravdepodobnejsiho kandidata na vysvetleni tak vidim prilis
> progresivni (moderni) nastaveni serveru v kombinaci s prilis starymi
> klienty.

Zkusim popr. ten ssldump doporuceny v dalsim prispevku. Problem je v tom, ze
prakticky identicke nastaveni (apache) pouzivam i na jine konfiguraci -
(FreeBSD 5.2, apache-2.0.59, openssl-0.9.8e), a na teto konfiguraci IE
probelmy nedela. Proto jsem se spise ptal, zda-li jste se nekdo nesetkal s
identickym problemem. Soude dle nalezenych prispevku je tento problem dosti
casty, avsak zadne z nabizenych reseni problem nevyresilo. Taky zkusim
prejit z Apache 2.2.4 na 2.0.59, treba to pomuze.

Diky.

BK